Produkt information
Amerikansk lastbil. Modelstørrelse 35,2 cm. Sværhedsgrad 4.
Anbefalet tilbehør
NYHED!
GRATIS FRAGT*
* Dette produkt kvalificerer til gratis forsendelse. Andre varer i samme ordre vil så også modtage gratis fragt.
Undtagelser er varer med deres egne specifikke forsendelseskriterier.
kr 59,-
0| 0,-
Uden din rabat kr 59,-
3|111|705
NYHED!
GRATIS FRAGT*
* Dette produkt kvalificerer til gratis forsendelse. Andre varer i samme ordre vil så også modtage gratis fragt.
Undtagelser er varer med deres egne specifikke forsendelseskriterier.
kr 13,-
0| 0,-
Uden din rabat kr 13,-
3|31|692
NYHED!
GRATIS FRAGT*
* Dette produkt kvalificerer til gratis forsendelse. Andre varer i samme ordre vil så også modtage gratis fragt.
Undtagelser er varer med deres egne specifikke forsendelseskriterier.
kr 15,-
0| 0,-
Uden din rabat kr 15,-
3|29|692
NYHED!
GRATIS FRAGT*
* Dette produkt kvalificerer til gratis forsendelse. Andre varer i samme ordre vil så også modtage gratis fragt.
Undtagelser er varer med deres egne specifikke forsendelseskriterier.
kr 53,-
0| 0,-
Uden din rabat kr 53,-
3|6|1221
NYHED!
GRATIS FRAGT*
* Dette produkt kvalificerer til gratis forsendelse. Andre varer i samme ordre vil så også modtage gratis fragt.
Undtagelser er varer med deres egne specifikke forsendelseskriterier.
kr 205,-
0| 0,-
Uden din rabat kr 205,-
3|2|1216
NYHED!
GRATIS FRAGT*
* Dette produkt kvalificerer til gratis forsendelse. Andre varer i samme ordre vil så også modtage gratis fragt.
Undtagelser er varer med deres egne specifikke forsendelseskriterier.
kr 13,-
0| 0,-
Uden din rabat kr 13,-
0|-1|692
PS! Produktteksten er maskineoversat fra norsk.
Historie på engelsk fra Wikipedia:
378: I lighed med 379 har 378 en glasfiberhætte og stejl hættehældning. Det er ikke tilgængeligt i en udvidet hætte, men er tilgængelig i indstillede bagakselkonfiguration (SBFA). 378 er populær inden for lokal og erhvervsmæssig lastbiltransport såvel som på landevejsapplikationer.[Citering nødvendigt]Tilgængelig 1987?2007. I henhold til 378 og 379 findes begge i en 119 "BBC. De 378 sæder er fire tommer (102 mm) højere over rammeskinnerne sammenlignet med 379. Dette tegner sig for den lille nedadgående vinkel på hætten.
379: 379 Var Peterbilts flagskib fra 1987 indtil 2007 års model, der opretholdt typeskiltets signatur med lang næse. Tilgængelig i standard (119 "BBC) og lang hætte (127" BBC), 379 er den sidste konventionelle køretøj, der er tilgængelig med en aluminiumshætte. Ved at udskifte "359" i 1987 forblev den i produktion indtil marts 2007 med de sidste 1000 379'er kaldet "Legacy Class 379." Familien 379 modtog interiørændringer gennem 20 år i løbet, såsom "Original (Square) Dash" fra 1987 til 2000, "Ergonomic Dash" fra 2001 til 2005 og den nuværende "2006+ Dash", der i øjeblikket findes i Arctic Gray, Saharan Tan, Bourgogne vin og Maritime Blue-konfigurationer. Peterbilt droppede det langvarige "American Class" interiør i 2005 med afslutningen af "Ergonomic Dash". Den vigtigste dashfarve var sort indtil 2000-årsmodellen, hvilket var det sidste år for "Original Dash"; du kan enten bestille det i gråt, gyldenbrunt eller sort. I øjeblikket tilbyder Peterbilt ikke "2006+ Dash" i sort. Peterbilt foretog også ændringer i førerhusdørene i slutningen af 2004, da udluftningsvinduet blev fjernet, og spejle flyttede fra døren til førerhuset. (Interessant nok havde den "originale førerhus" fra Fageol ingen udluftningsvinduer og dermed opnåedes et retro look). Passagerdøren modtog et meget større peep-vindue. Nye dørfrigøringshåndtag og låseudskiftninger erstattede 1972-enhederne. 2005-modellerne havde en flad dørvindue nedre rand. I 2006 og 2007 modtog dørene et nyt vindue med en skrå kant mod hætte, der muliggør yderligere synlighed, især til højre. Vinduer bagerste hjørne blev også tilgængelige. De nye spejlsmonterede spejle fra 2005 giver mulighed for forbedret udsyn og gør det muligt for føreren at holde synet vendt fremad uden at læne sig for at se spejlet. Kabinets bagvindue ændres fra det originale 36 "× 28" vindue. Vinduet Størrelse på Unibilt Daycab blev standard omkring 2003.
Autobot-leder Optimus Primes alternativ tilstand i 2007 Transformers-filmen er en Peterbilt Model-379 forlænget Hood-lastbil fra 1997 Tre ændrede 379'er optrådte i 2007-live-actionfilmen "Transformers" som Autobot-leder Optimus Primes køretøj/forklædningstilstand. Der var meget kontrovers om dette i Transformers-fansamfundet, fordi Optimus Prime næsten altid fremstilles i de forskellige tegneserieserier som en fladnæse cabover semitrailer (eller senere som en brandbil); hans filminkarnation ville være den anden med en konventionel kabine med en udvidet næse (efter hans rolle i 2002-03s Transformers: Armada). Filmskaberne sagde, at ignorering af den fan-betegnede "masseskift" i forbindelse med serien, Optimuss sidste officielle højde på 28 ft (næsten 10 m) i robottilstand ikke ville have været muligt at give mulighed for alle mekanikerne i CGI-modellen, hvis de var gået med en cab-over, som ville have faldet ham til en mindre 20 ft (næsten 7 m) i stedet.
Dele
Find nemt delene
Dette produkt har PartFinder
Partfinder er designet til at gøre det så nemt som muligt at finde den rigtige del til produktet ved hjælp af eksploderede billeder og/eller styklister.
Åbn PartFinder
c-p23816
Dele du savner? Klik her!